torstai 30. kesäkuuta 2011

Mitä minä haluan?

Koska en hae touhuillani lähtökohtaisesti seksi seuraa. Rupesin miettimään, että mitä sitten haen ja miksi? Seuraava kirjoitus on vaikea selkoinen ja vaikeasti avattava. Olen juuri väärä mies avaamaan sitä kenellekkään mutta samalla ainoa maailmassa joka sen voi tehdä. Yritin kirjoittaa mahdollisimman syvältä alkukantaisia tunnetiloja auki. Mitä haluan tapahtuvan minulle tämän pokaamisen seuraksena ja miksi. Osassa ei ole järkeä näin paperilla, ei edes minulle. Mahdollisesti voit haluta harpata tämän merkinnän yli! Lue vain jos todella kiinnostaa oppia tuntemaan tämän sekopään sieluelämää vähän paremmin. Hmmm mahdollissesti myös löytääksesi heikkoja kohtia.

Haluan tuntea olevani rakastettu
Kaikissa ihmissuhteissa ei tarvitse olla rakastettu. Haluan aiheuttaa ihmisissä suuria positiivisiä tunteita ja, että he osoittavat tunteensa minulle.
Haluan tuntea olevani haluttu ja tärkeä.
Haluan, että olen tärkeä ja minulla on paikka ja rooli. Haluan, että ihmiset nauttivat seurastani ja osoittavat sen. Jos joku sanoo, että ei tahdo enää pitää yhtyettä, niin poistan numeron ja kunnioitan toivetta vaikka minulla olisi ollut tässä vaiheessa jo paljon tunteita pelissä.
Haluan luottamusta
Lainaten Captain Hammeria: "I might just sleep with the same girl twice you get to do the weird stuff" On tärkeää, että voi puhua kaikesta jopa kipeistä, vaikeista, hajottavista, ihanista, mahtavista ja kauniista asioista. Jos luottamusta löytyy voi kokeilla omia rajojaan turvallisesti. Luottamus on kaksi suuntainen tie: Luottamusta ei voi saada antamatta sitä itse. Luottamus kasvaa luottamuksesta, luottamuksessa.
Haluan, että toinen heittäytyy minua kohti/antaa parastaan
Minulle ei riitä, että minuun tyydytään, enkä minä halua tyytyä keneenkään. Kun haluaa toista tarpeeksi luja, luonnollisesti myös antaa parastaan.


Haluan kokea olevani turvassa
Koen, että minun kohdallani luottamus parisuhteessa syntyy siitä, että koen tai saan toisen kokemaan olevansa turvassa. Tämä saattaa olla aika feminiinien ajatus? Ja en sentään tarkoita, että minun turvaajani tarvitsisi olla hampaisiin asti aseistatunut tai osata karatea. Enemmänkin ehkä, että voin sanoa jotain kummallista (mitä tapahtuu tosi usein) tai esim. Puhua ihan mistä vain. En pelkää, että toinen yrittää jotenkin hyötyä minusta tai saada minun kauttani jotain hyödykettä itselleen. Tätä halua oli äärimmäisen vaikea perustella.
Haluan olla ajatuksissa 24/7 ainakin ajoittain
Tämä liittyy siihen, että haluan tehdä toiseen vaikutuksen. Haluan, että olen niin ihana taitava ja mielenkiintoinen sekä rakastettu, että haluttu mikä tämän mahdollistaa. Siis tottakai täysin positiivisessa mielessä. Ehkä tämä käytännössä toimisi optimi tapauksessa niin, että vaikka sanon toiselle jotain tai ehdotan jotain joka sitten jää mieleen pyörimään. Mitän obsessiivista stalkkaajaa en tahdo toiminnallani luoda!

Ei kommentteja: